måndag 24 januari 2011

Vad händer nu? (alt. Välkomna måndagsmelankolin utan att bråka)

Efter en succé som den i lördags är det lätt att slå sig till ro. Detta är inte något vi på Svartklubben har några som helst planer på att göra. Planeringen inför kommande klubbar är i full gång och förhoppningsvis har vi en extraordinär termin framför oss. De datum som är relevanta syns i bloggens övre högerhörn.

Som en reaktion på dagens jävla väder blir mitt låttips för dagen varken något nytt eller uppiggande. Istället har jag letat fram en låt med ett par år på nacken som ligger i gränslandet mellan hiphopen och reggaen och som dessutom innehåller en melankolisk melodislinga. Idag är en tillbakablick på ett av mina absoluta favoritband vad jag behöver för att må som jag vill.

Svenska Akademien - Mäster Bläster


Fred ut,
White Boi Gus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar